menu

środa, 7 stycznia 2015

ZMIENIANIE ŚWIATA NA LEPSZE


Wciąż pamiętam, jakie emocje budziły we mnie czytane wiersze na lekcjach języka polskiego. Czuję, jak pieką mnie poliki z ekscytacji. Mam ogromny ucisk żołądka na samą myśl o skoku na bungee. Nadal pamiętam to uczucie spadania. Serce mocniej mi bije, gdy przypominam sobie o mojej pierwszej miłości. Jakie to było dziecinnie proste. Łzy stają mi w oczach, kiedy uświadamiam sobie, że może kogoś zabraknąć. Ciągle się uśmiecham, by dostać od ludzi odrobinę pozytywnej energii. Uwielbiam chwytać dzień i wyciskać z niego jak najwięcej. Odkrywać, podróżować, POZNAWAĆ.

Emocje- tym żyję. Próbuję wszystkiego w życiu zgodnie z zasadą "jak nie spróbujesz, to nie będziesz wiedziała, jak to jest". Nad konsekwencjami często zastanawiam się, gdy już istnieją. Za późno. 


"Zmienianie świata na lepsze zawsze zaczynaj od siebie"

Takie postanowienie noworoczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz