menu

środa, 5 grudnia 2012

MR. PANCAKE






Gdy zdecydowałam się na miesiąc pracy w Warszawie od razu wiedziałam, co chcę zobaczyć. A raczej zjeść, bo priorytetem było dobre jedzenie. Chciałam dać moim kubkom smakowym coś niezwykłego, a moje oczy nacieszyć takim wystrojem, w jakim nie przyszło mi do tej pory konsumować. Już wcześniej śledząc różne blogi czytałam o ciekawych kawiarniach, restauracjach - teraz pozostało je tylko zebrać i po kolei odwiedzać. Na pierwszy ogień poszło miejsce, które na pewno nie jest sztampowe, ale nie jest też dla wszystkich. Nie każdy chce jeść słuchając rapu, jednak gdy już tam wejdziemy to z wyjściem może być ciężko (nikt nie zrezygnuje dobrowolnie z tych pyszności).

Mr. Pancake, jak nazwa mówi serwuje nam prawdziwe amerykańskie naleśniki, które oprócz tego, że są przepyszne, to w dodatku naprawdę cieszą oczy. Poza tym możemy zażyczyć sobie prawdziwego burgera, francuskie crepes albo wypić szejka. Trafiłam tam dzięki przeglądaniu bloga Styledigger i jestem szczęśliwa, że się tam znalazłam. To miejsce, do którego wracam za każdym razem, gdy odwiedzam stolicę (i to nie raz)!




Sprawdź to: Mr. Pancake
Solec 50, Warszawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz