menu

piątek, 14 grudnia 2012

TOSTY FRANCUSKIE

Dzisiaj proponujemy Wam tosty francuskie. Idealne na początek dnia. Pierwszy raz zrobiłyśmy je w Warszawie na niedzielne śniadanie. Byłam zachwycona prostotą wykonania i nieziemskim smakiem! Główną zaletą jest to, że dodatkami może być ulubiony owoc, dżem, czekolada. Smakują równie dobrze nawet z niewielką ilością cukru pudru. Poranki są chłodne, więc może warto rozpocząć dzień od ciepłego posiłku. Polecam wszystkim smakoszom słodyczy i cynamonu!

Na dwa tosty potrzeba:

4 kromki chleba tostowego
1 jajko
1/2 szklanki mleka
2 łyżki cukru pudru
około 1 łyżeczki cynamonu


Wszystkie składniki mieszamy ze sobą w misce, tosty zamaczamy w mieszance, czekamy aż chwilę nasiąkną i kładziemy na rozgrzaną patelnię z masłem. Smażymy aż chleb będzie zarumieniony.


Po zdjęciu z patelni nakładamy na jedną kromkę ulubione owoce, po czym przykrywamy je drugim tostem.




3 komentarze:

  1. Zajmuje miejsce numer jeden na liście kandydatów na najbliższe niedzielne toruńskie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem pozytywne, robiłem kiedyś dziewczynie, była zadowolona. dodałem na górę nutelli:) ale nie dodawałem do mieszanki cynamonu, muszę spróbować;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, z nutellą są równie wspaniałe! :) Polecam też połączenie masła orzechowego z bananami! :)

      Usuń