menu

czwartek, 28 marca 2013

EUROPEJSKI FESTIWAL ROZRYWKI W BYDGOSZCZY


 Bydgoszcz obudziła się z zimowego snu! Pomimo niesprzyjającej pogody, w centrum miasta stanęły karuzele. Oprócz tego jest Jarmark Wielkanocny, na którym obok wyrobów regionalnych znajdziecie kilka niespodzianek.


Zatrzymałam się na dłużej przy stoisku z tradycyjnymi holenderskimi łakociami. Można tam kupić Poffertjes, czyli malutkie, pulchne naleśniki. Są bardzo smaczne i słodkie! Tradycyjnie podaje się je z masłem i cukrem pudrem. Dodatkowo dostałam słodki syrop.


Poza tym, możecie posmakować Stroopwafel. Są to dwa wafle, pomiędzy którymi znajduje się karmel. Sprzedawca powiedział mi, że w Holandii kładą takie wafle na kubku z gorącą herbatą lub kawą. Stroopwafel możecie kupić w paczce lub dostać świeżo upieczony wafel. Ja polecam tą drugą wersję. Wafle są gorące, a karmel rozpływa się w ustach.. Prawdziwa uczta dla podniebienia! 


Europejski Festiwal Rozrywki potrwa do  7 kwietnia. Jarmark Wielkanocny czynny jest codziennie od godziny 11. Karuzele otwarte będą od niedzieli (31.03) od godziny 11. Wszystkie szczegóły znajdziecie na facebooku.

Zapraszamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz